Získávejte zákazníky pomocí sociálních sítí
Nechte mě hádat...

- Prošli jste už mnoho kurzů...
- Přečetli spoustu článků, zkoukli tunu videí
- Víte, jak často máte na sítě dávat příspěvky, i jak vypadá kvalitní post.
- V záchvatu nadšení vždycky začnete vytvářet obsah, naplno se do toho položíte…
- ...ale za pár týdnů nadšení opadne, a výsledky zdaleka neodpovídají tomu, kolik úsilí jste do tvorby obsahu dali.
- Vyzkoušeli jste i zaručenou strategii, o které mluvil ve videu slavný YouTuber – a nic.
- Otestovali jste všechny hacky, publikovali v časy, o kterých všude psali, že jsou nejlepší – a pořád nic.
- Možná jste si i koupili nějaké šablony a balíčky slibující, že už nikdy nebudete muset vymýšlet obsah...
Přihlaste se do online programu s intenzivní podporou
Ale ani ty nepřinesly úspěch, který jste čekali.
Nebo který tak nutně potřebujete, aby vaše podnikání konečně nakopl.
A tak začínáte pochybovat, jestli to celé vůbec má smysl.
- Má ještě smysl používat Facebook a Instagram?
- Nebo musím natáčet ty pitomé tanečky na TikTok?
- Opravdu musím jen sypat desetitisíce do chřtánu nenasytné Mety?
- Nemám se radši poohlédnout po jiných způsobech propagace?
- Jsou už sociální sítě mrtvé?
Poznáváte se v tom?
Nebojte, nejste sami.
Sociální sítě ale nejsou mrtvé – jenom je na nich už každý.
A proto je potřeba se odlišit a říkat zákazníkům to, co právě potřebují vidět a slyšet.
To neznamená zkopírovat náhodnou „zaručenou strategii“, kterou najdete na internetu.
Znamená to:
- poznat vaši cílovou skupinu
- stanovit si jasné a měřitelné cíle
- ukazovat lidem obsah, který právě potřebují vidět
- a všechno pravidelně vyhodnocovat a upravovat tak, abyste se neustále posouvali dopředu.
Co kdybych vás naučila...
- spravovat sociální sítě s lehkostí a efektivně?
- tvořit příspěvky, které vám doopravdy pomůžou plnit vaše cíle?
- vymýšlet nápady na příspěvky, které budou lidé milovat?
- používat nástroje, které vám všechno usnadní?
- vyhodnocovat, jak se vám daří?
- umět svoje plány upravit, kdykoliv je potřeba
Problém se školeními je ten, že za pár dní si pamatujete sotva půlku.
A že rozumět tomu na školení či webináři a uvést do praxe
jsou dvě úplně odlišné věci.
Na školení to znělo tak jednoduše – ale teď nevíte, kde začít?
Často se mi stávalo, že se mi po školení nebo webináři ozvali účastníci s žádostí o konzultaci, a ptali se mě na věci, které jsem přece vysvětlovala.
Říkala jsem si: „Nedávali snad pozor? Nebo jsem to špatně vysvětlila?“
Kdepak!
Informací v několikahodinovém školení je tolik, že je prostě nezvládnete všechny pojmout, i když sebevíc chcete.
Chybí vám totiž to nejdůležitější:
vyzkoušet si to na vlastní kůži přímo na svém vlastním podnikání!
A proto jsem vytvořila 10týdenní online program s intenzivní podporou přímo ode mne.
Jak to funguje?
- Během prvních 2 měsíců kurzu vás v předtočených lekcích provedu postupem, jak ze svých sítí vybudovat mašinu na generování zákazníků
- Každý týden budete pracovat na úkolech přímo pro svoje podníkání a budete se mne moci na cokoliv zeptat
- Na hotový akční plán dostanete zpětnou vazbu
- Během 3. měsíce svůj nový akční plán převedete do praxe a naučíte se podle něj tvořit příspěvky
- Díky návodům krok za krokem se seznámíte s nástroji, takže budete vědět, jak dělat grafiku i video, nastavovat reklamu i číst čísla.
Co se naučíte?
Tenhle program bude ten poslední, který kdy pro sociální sítě budete potřebovat.
Nastavit si cíle
pro sociální sítě, ať víte, odkud kam jdete a jak se vám vede (i když nejste korporát a nepotřebujete plnit KPIčka a OKRka)
Používat metodu KLAPI
díky které budete svým zákazníkům vždycky zobrazovat ty informace, které právě potřebují (a to i když sítě zrovna změní algoritmy)
Jednoduše vyhodnocovat
aby vás grafy a čísla v přehledech na Facebook stránce přestaly děsit (a nemuseli jste s nimi trávit příliš času)
Vymýšlet nápady
na konkrétní příspěvky, které se budou zákazníkům líbit (přestože nejste kdovíjaký copywriter a kreativec)
Používat placenou reklamu
a efektivně s ní pracovat, aby vám pomáhala plnit peněženku a ne ji vysávala (i když na ni nemáte desetitisíce)
Vytvářet příspěvky
včetně grafiky nebo videa a používat nástroje, které vám to usnadní (abyste na příspěvcích na měsíc nestrávili celý týden)
Užívat si to
a najít si na sítích to svoje - to, co dává smysl pro vaše podnikání a co vám bude dělat radost (i pokud se nechcete ukazovat na kameru)
Reagovat na změny
kdykoliv se změní vaše potřeby a cíle nebo časové možnosti
(nebo když potřebujete, aby sítě někdo spravoval za vás)
Jak to bude probíhat?
Každé pondělí se vám odemknou předtočené lekce, kde se budete postupně dozvídat, jak ze sociálních sítí udělat prodejní kanál
Spolu s lekcemi dostanete také úkol, kde informace z lekcí využijete v praxi pro své podnikání
V druhé polovině týdne se spolu uvidíme na skupinovém konzultačním videohovoru, kde se můžete na cokoliv zeptat
Každý měsíc se navíc koná živě vysílaný webinář
Po 8 týdnech budete mít připravený svůj akční plán, jak získávat zákazníky pro svoje podnikání díky sociálním sítím
Během posledních 2 týdnů kurzu se ještě naučíme vytvořit podle akčního plánu obsah pro celý měsíc
K vámi tvořenému obsahu se vám vyjádřím nejen já, ale i ostatní účastníci kurzu
Dokončíte kurz s hotovým plánem útoku, skvělými příspěvky, nástroji pro tvorbu obsahu a hlavou plnou nápadů!
S čím z programu odejdete?
Budete mít jasně daný akční plán po vaše podnikání, díky kterému už nikdy nebudete váhat, jaký obsah pro sítě vytvářet, jestli to má všechno smysl nebo jestli to vůbec funguje.

Kdo jsem?
Ahoj, já jsem Klára Mouchová
a učím podnikatele a malé firmy používat sociální sítě tak, aby jejich značka rostla.
V marketingu na sítích se pohybuju už přes 10 let a vyzkoušela jsem si i práci pro velké značky jako je třeba SAZKA, Philips, Lindt, CK Čedok a podobné.
Díky tomu mi ale došlo, že je mi mnohem bližší práce pro podnikatele a malé značky, a také si moc dobře uvědomuju, že dělat marketing na sociálních sítích je pro ně čím dál těžší.
- Organický dosah není nic moc
- Zleva zprava slyšíte, že sociální sítě už jsou placené
- Spousta doporučení, která se dočtete, pro vás prostě není aplikovatelná
- Každý „expert“ a „guru“ radí něco jiného, mnohdy kompletně protichůdně
- V tom aby se prase vyznalo, že?
Za svou kariéru jsem s efektivním používáním sociálních sítí pomohla stovkám podnikatelů.
Proto vás v tomhle kurzu detailně provedu tím, jak sociální sítě využívat pro získávání nových zákazníků.
Připravíte si tak jasný postup přímo pro vaše vlastní podnikání.
Vyvrátím všechny mýty a poradím triky, které vám práci usnadní.
A také vás budu motivovat, podporovat a inspirovat.
„Diagnóza“
Cíle
Čeho přesně chceme pomocí sociálních sítí dosáhnout
Zákazníci
Kdo jsou naši zákazníci, a co od nás potřebují slyšet
Témata
Jakými příspěvky zákazníky přesvědčíme, aby nakupovali
Čísla
Jak zjistíme, že se nám to daří, nebo je třeba něco změnit
Akční kroky
Postup krok za krokem, jak přes sítě získávat zákazníky
Co o spolupráci se mnou říkají klienti?

Už za 10 týdnů to může být jinak:
- Mám jasnou strategii a vizi
- Vím, proč to všechno dělám
- Znám svého zákazníka
- Vím, jak často a co zveřejňovat
- Dokážu si obsah naplánovat
- Mám sadu nástrojů, která mi to usnadní
- Vím, jak vypadá dobrý obsah
- Mám stanovený a rozdělený rozpočet
- Umím si jednoduše vyhodnotit, co funguje
- Vím, jak strategii upravit podle potřeby