Logo

Získávejte zákazníky pomocí sociálních sítí

Vybudujte sítě, co plní vaši peněženku, místo aby ji vysávaly
Strategie ilustrace

Nechte mě hádat...

Ilustrace nechte me hadat
Blob ilustrace

Přihlaste se do online programu s intenzivní podporou

a už za 3 měsíce budete díky sociálním sítím přitahovat nové zákazníky.
Možnost přihlásit se máte už jen
dní
hodin
minut
sekund

Ale ani ty nepřinesly úspěch, který jste čekali.

Nebo který tak nutně potřebujete, aby vaše podnikání konečně nakopl.

A tak začínáte pochybovat, jestli to celé vůbec má smysl.

Poznáváte se v tom?

Nebojte, nejste sami.

Sociální sítě ale nejsou mrtvé – jenom je na nich už každý.

A proto je potřeba se odlišit a říkat zákazníkům to, co právě potřebují vidět a slyšet.

To neznamená zkopírovat náhodnou „zaručenou strategii“, kterou najdete na internetu.

Znamená to:

Co kdybych vás naučila...

… a to všechno jen během 10 týdnů?
Ilustrace se srdicky

Problém se školeními je ten, že za pár dní si pamatujete sotva půlku.

A že rozumět tomu na školení či webináři a uvést do praxe 

jsou dvě úplně odlišné věci.

Na školení to znělo tak jednoduše – ale teď nevíte, kde začít?

Často se mi stávalo, že se mi po školení nebo webináři ozvali účastníci s žádostí o konzultaci, a ptali se mě na věci, které jsem přece vysvětlovala.

Říkala jsem si: „Nedávali snad pozor? Nebo jsem to špatně vysvětlila?“

Kdepak! 

Informací v několikahodinovém školení je tolik, že je prostě nezvládnete všechny pojmout, i když sebevíc chcete.

Chybí vám totiž to nejdůležitější:

vyzkoušet si to na vlastní kůži přímo na svém vlastním podnikání!

A proto jsem vytvořila 10týdenní online program s intenzivní podporou přímo ode mne.

Jak to funguje?

Co se naučíte?

Tenhle program bude ten poslední, který kdy pro sociální sítě budete potřebovat.

Nastavit si
cíle

pro sociální sítě, ať víte, odkud kam jdete a jak se vám vede


(i když nejste korporát a nepotřebujete plnit KPIčka a OKRka)

Používat metodu KLAPI

díky které budete svým zákazníkům vždycky zobrazovat ty informace, které právě potřebují

(a to i když sítě zrovna změní algoritmy)

Jednoduše vyhodnocovat

aby vás grafy a čísla v přehledech na Facebook stránce přestaly děsit

(a nemuseli jste s nimi trávit příliš času)

Vymýšlet nápady

na konkrétní příspěvky, které se budou zákazníkům líbit

(přestože nejste kdovíjaký copywriter a kreativec)

Používat placenou reklamu

a efektivně s ní pracovat, aby vám pomáhala plnit peněženku a ne ji vysávala

(i když na ni nemáte desetitisíce)

Vytvářet příspěvky


včetně grafiky nebo videa a používat nástroje, které vám to usnadní

(abyste na příspěvcích na měsíc nestrávili celý týden)

Užívat
si to


a najít si na sítích to svoje - to, co dává smysl pro vaše podnikání a co vám bude dělat radost

(i pokud se nechcete ukazovat na kameru)

Reagovat na změny


kdykoliv se změní vaše potřeby a cíle nebo časové možnosti

(nebo když potřebujete, aby sítě někdo spravoval za vás)

Jak to bude probíhat?

Každé pondělí se vám odemknou předtočené lekce, kde se budete postupně dozvídat, jak ze sociálních sítí udělat prodejní kanál

Spolu s lekcemi dostanete také úkol, kde informace z lekcí využijete v praxi pro své podnikání

V druhé polovině týdne se spolu uvidíme na skupinovém konzultačním videohovoru, kde se můžete na cokoliv zeptat

Každý měsíc se navíc koná živě vysílaný webinář

Po 8 týdnech budete mít připravený svůj akční plán, jak získávat zákazníky pro svoje podnikání díky sociálním sítím

Během posledních 2 týdnů kurzu se ještě naučíme vytvořit podle akčního plánu obsah pro celý měsíc

K vámi tvořenému obsahu se vám vyjádřím nejen já, ale i ostatní účastníci kurzu

Dokončíte kurz s hotovým plánem útoku, skvělými příspěvky, nástroji pro tvorbu obsahu a hlavou plnou nápadů!

S čím z programu odejdete?

Budete mít jasně daný akční plán po vaše podnikání, díky kterému už nikdy nebudete váhat, jaký obsah pro sítě vytvářet, jestli to má všechno smysl nebo jestli to vůbec funguje.

Klara Mouchova lektorka a zakladatelka vicenez kurzu

Kdo jsem?

Ahoj, já jsem Klára Mouchová
a učím podnikatele a malé firmy používat sociální sítě tak, aby jejich značka rostla.

V marketingu na sítích se pohybuju už přes 10 let a vyzkoušela jsem si i práci pro velké značky jako je třeba SAZKA, Philips, Lindt, CK Čedok a podobné.
Díky tomu mi ale došlo, že je mi mnohem bližší práce pro podnikatele a malé značky, a také si moc dobře uvědomuju, že dělat marketing na sociálních sítích je pro ně čím dál těžší.

Za svou kariéru jsem s efektivním používáním sociálních sítí pomohla stovkám podnikatelů.

Proto vás v tomhle kurzu detailně provedu tím, jak sociální sítě využívat pro získávání nových zákazníků.

Připravíte si tak jasný postup přímo pro vaše vlastní podnikání.

Vyvrátím všechny mýty a poradím triky, které vám práci usnadní.

A také vás budu motivovat, podporovat a inspirovat.

„Diagnóza“

Kde jsme, jaké řešíme potíže a kam se potřebujeme dostat

Cíle

Čeho přesně chceme pomocí sociálních sítí dosáhnout

Zákazníci

Kdo jsou naši zákazníci, a co od nás potřebují slyšet

Témata

Jakými příspěvky zákazníky přesvědčíme, aby nakupovali

Čísla

Jak zjistíme, že se nám to daří, nebo je třeba něco změnit

Akční kroky

Postup krok za krokem, jak přes sítě získávat zákazníky

Co o spolupráci se mnou říkají klienti?

Reference ilustrace

Už za 10 týdnů to může být jinak:

Ilustrace po kurzu - usporadane

Dost možná se teď cítíte takhle...

Ilustrace pred kurzem - problemy